Η δημιουργία του διαδικτύου και των τηλεπικοινωνιών καθώς και η ταχύτατα εξελισσόμενη τεχνολογία που αυτά γέννησαν, έχει οδηγήσει στην ύπαρξη και συνεχή ανάπτυξη ενός διαφορετικού κόσμου, πέραν του φυσικού, του ψηφιακού. Πρόκειται για έναν ξεχωριστό τόπο που υπόκειται στους δικούς του περιορισμούς, κανόνες και δυνατότητες, αποτελώντας σημείο συνάντησης ανθρώπων και πληροφοριών παγκοσμίως, εκμηδενίζοντας πρακτικά χρόνο και αποστάσεις. Ταυτόχρονα, ωστόσο, γίνεται αντιληπτό ότι έχει δημιουργήσει και ένα τελείως καινούριο έδαφος για (κυβερνο)επιθέσεις και πόλεμο, με διαφορετικές μεθόδους και μοναδικές μεταβλητές μεν, αλλά με προφανείς, απτές απόρροιες στον φυσικό κόσμο, που ίσως να είναι δυνατό να κλιμακωθούν τόσο, ώστε να προκαλέσουν και τον πόλεμο μεταξύ δύο χωρών.
Αυτό ακριβώς φαίνεται να πραγματεύεται, μεταξύ άλλων, << Ο Ακήρυχτος Πόλεμος >>.
Αυτό ακριβώς φαίνεται να πραγματεύεται, μεταξύ άλλων, << Ο Ακήρυχτος Πόλεμος >>.
Η ιστορία διαδραματίζεται στο εγγύτατο, μεταπανδημικό μέλλον του 2024 εν όψει των βουλευτικών εκλογών στη Μεγάλη Βρετανία και ακολουθεί την Σάρα Πάρβιν, μία νεαρή φοιτήτρια πληροφορικής που με την επιτυχία της σε διαγωνισμό προγραμματισμού εξασφάλισε μία θέση στο Αρχηγείο Επικοινωνιών της Κυβέρνησης (GCHQ) για τη μαθητεία της.
Την πρώτη της κιόλας ημέρα στο GCHQ, γίνεται μάρτυρας μίας φαινομενικά απρόσμενης και ξαφνικής παραβίασης ασφαλείας που γρήγορα αποδεικνύεται μία προμελετημένη και προσεγμένη κυβερνοεπίθεση με υποκρύπτοντες κινδύνους, συνιστώντας το αρχικό μόνο στάδιο μίας μεθοδικά κλιμακωμένης κατάστασης που ενδέχεται να επηρεάσει άμεσα τον κοινωνικό και πολιτικό κόσμο προκαλώντας χάος και αναστάτωση.
Την πρώτη της κιόλας ημέρα στο GCHQ, γίνεται μάρτυρας μίας φαινομενικά απρόσμενης και ξαφνικής παραβίασης ασφαλείας που γρήγορα αποδεικνύεται μία προμελετημένη και προσεγμένη κυβερνοεπίθεση με υποκρύπτοντες κινδύνους, συνιστώντας το αρχικό μόνο στάδιο μίας μεθοδικά κλιμακωμένης κατάστασης που ενδέχεται να επηρεάσει άμεσα τον κοινωνικό και πολιτικό κόσμο προκαλώντας χάος και αναστάτωση.
Δεδομένου, βέβαια, ότι οι <<περιπέτειες>> της Σάρας και των υπόλοιπων προγραμματιστών δεν είναι αισθητά βέλτιστο να απεικονίζονται από μία απλή οθόνη με γραμμένο κώδικα, αλλά ούτε και κατανοητό για τους περισσότερους από εμάς, η σειρά διαχειρίζεται πρωτότυπα και εύστοχα τις σκηνές όπου η πρωταγωνίστρια χρειάζεται να <<απορροφηθεί>> από την οθόνη της, μεταφέροντας την όλη διαδικασία στον πραγματικό κόσμο μέσω τοπογραφικών μεταφορών, ευκολότερα κατανοητών από το ευρύ κοινό.
Η σειρά επιχειρεί να θίξει πολλά διαχρονικά ζητήματα με την μορφή που έχουν σχηματιστεί σήμερα, ωστόσο, με την τεχνολογία να είναι καθοριστικός παράγοντας για την τελική τους μορφή. Εξετάζει και σκιαγραφεί τις τακτικές και τα αποτελέσματα της παραπληροφόρησης, της υποδαύλισης παθών και αισθημάτων με απώτερο σκοπό το θέαμα και την ένταση, ακόμα και φαινομένων κοινωνικής παθογένειας και πώς αυτά σε καταστάσεις πολιτικού χάους οδηγούν στον κοινωνικό παραγκωνισμό και στην βία.
Στρατηγικές απομόνωσης ενός κράτους από τους συμμάχους του μέσω μίας ‘’αλυσιδωτής αντίδρασης’’ ενεργειών, ακόμα και η σημασία και ο ρόλος της συναισθηματικής εγγύτητας μεταξύ απλών ατόμων στην όλη εκτύλιξη των γεγονότων, αποτελούν όλα αντικείμενα ανάλυσης της πρώτης σεζόν αυτού του τεχνολογικού θρίλερ.
Άρα, τελικά, να το δω/να μην το δω: Δείτε το.
Είδα ότι τα πρώτα δύο επεισόδια προστέθηκαν στον SubsPlayer, και έτσι έγραψα μια μικρή παρουσίαση της σειράς αφού την ολοκλήρωσα. Mπορείτε, λοιπόν, να την δείτε και με τον player.
Άρα, τελικά, να το δω/να μην το δω: Δείτε το.
Είδα ότι τα πρώτα δύο επεισόδια προστέθηκαν στον SubsPlayer, και έτσι έγραψα μια μικρή παρουσίαση της σειράς αφού την ολοκλήρωσα. Mπορείτε, λοιπόν, να την δείτε και με τον player.
Τελευταία επεξεργασία: