Στη θέση 10, το Us ( Εμείς).
Ρίχνοντας μια ματιά στο ιστορικό του Τζόρνταν Πιλ, θα εκπλαγείτε. Μετά την επιτυχία του ως πρωτοεμφανιζόμενος στην ταινία τρόμου Get Out (Τρέξε!), το 2017, ο Πιλ κάνει τη δεύτερη προσπάθεια στη σκηνοθετική του διαδρομή, προσπαθώντας να επιτύχει φιλόδοξα και δημιουργικά σχέδια. Το αποτέλεσμα; Σκόραρε ξανά, τόσο στους θεατές όσο και στους κριτικούς. Τρελό αποτέλεσμα.
Στη θέση 9, το Alladin.
Νέα ένταξη στο κλαμπ ταινιών με εισπράξεις δισεκατομμυρίων για το Alladin. Και αποδεικνύεται περίτρανα, για άλλη μία φορά, ότι υπάρχει ένα παγκόσμιο ακροατήριο για αυτού του είδους τα ριμέικ. Το δαιμόνιο τζίνι που ενσαρκώνει ένας καταπληκτικός Γουίλ Σμιθ, έβαλε φωτιά στα κοινωνικά δίκτυα. Είναι πράγματι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ανθρώπους που μεγάλωσαν με κινούμενα σχέδια να παίρνουν τα παιδιά τους και να πηγαίνουν να δουν αυτή την ταινία.
Στη θέση 8 βρίσκουμε την ταινία Alita: Battle Angel (Αλίτα: Ο άγγελος της μάχης).
Οι φίλοι των manga περίμεναν περισσότερα από 15 χρόνια για να υλοποιήσει ο Τζέιμς Κάμερον αυτό το προσωπικό όνειρο. Ήταν ο τελευταίος κανονιοβολισμός από την 20th Century Fox πριν συγχωνευτεί με την Disney. Η Ρόζα Σαλαζάρ, υποδύεται την Alita, ένα υβρίδιο μεταξύ ρομπότ και ανθρώπου, καθώς μέσα στο μεταλλικό σώμα της υπάρχουν συναισθήματα αγάπης και συμπόνιας. 404 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office και ας σταυρώσουμε τα βιονικά μας δάχτυλα για να έχουμε κι άλλες τέτοιες παρόμοιες προβολές. Ακούς Disney+;
Στην έβδομη θέση, το Spider-Man: Far from home (Spider-Man: Μακριά από τον Τόπο του), το επόμενο κεφάλαιο της σειράς ταινιών του Spider-Man.
Στη νέα του περιπέτεια, που συνδέεται με τα γεγονότα του «Εκδικητές: Η τελευταία Πράξη», ο Spider-Man έχει επί της ουσίας να αντιμετωπίσει έναν εχθρό που υπερβαίνει τον εκπρόσωπο του Κακού στο φιλμ και απορρέει από την ανάγκη των ανθρώπων να πιστέψουν σε κάτι. Οι ευρωπαϊκές διακοπές του μαζί με τους φίλους του έφεραν την ταινία στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.
6. The Lion King
Αν και είναι άλλο ένα «live action» ριμέικ του «Βασιλιά των Λιονταριών» που προφανώς δεν ήταν απαραίτητο αφού η πρωτότυπη ταινία κινουμένων σχεδίων είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει καλύτερη, αυτή εδώ η εκδοχή του Τζον Φαβρό, επιβεβαιώνει πως υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να πεις την ίδια ιστορία ακόμη κι όταν είναι μια ιστορία τόσο γνώριμη κι αγαπητή. Και παρόλο που οι θεατές, ολοφάνερα, θεωρούν καλύτερη την ταινία του 1994, αυτή εδώ έφτασε στην δεύτερη υψηλότερη θέση στο αμερικάνικο box office.
5. Το αυτό: Κεφάλαιο 2.
Αν και δεν υπάρχουν χαμένοι σε αυτό το κλαμπ, αυτή η ενήλικη εκδοχή του «Κλαμπ των Χαμένων», επιστρέφει 27 χρόνια μετά τα αιματηρά γεγονότα του 1989 στην κωμόπολη του Ντέρι, προετοιμασμένος εδώ και καιρό να τηρήσει τον όρκο του.
4. Captain Marvel.
Μετά την "Wonder Woman" για την DC, ήρθε και η σειρά της Marvel να στήσει (έπειτα από 20 φιλμ) την πρώτη της ταινία με σούπερ-ήρωα πρωταγωνιστή μια γυναίκα και μάλιστα μία από τις ισχυρότερες παρουσίες στο μαρβελικό σύμπαν όσον αφορά στις δυνάμεις που κατέχει. Και στάθηκε επάξια στον ρόλο της ως το αντίπαλο δέος στον Thanos και το Avengers: Endgame. Έγινε η πρώτη γυναικεία ταινία υπερηρώων που κινήθηκε στη σφαίρα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.
3. Avengers: Endgame (Εκδικητές: Η τελευταία πράξη)
Εκπλήσσεστε που το βλέπετε σε αυτή τη λίστα; Μιλάμε για τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία όλων των εποχών. Χρειάστηκε μόλις 11 ημέρες για να σπάσει το φράγμα των δύο δισεκατομμυρίων για να γίνει η πιο κερδοφόρα ταινία όλων των εποχών κερδίζοντας και το Avatar που κρατούσε τον τίτλο για μία δεκαετία.
2. Once Upon a Time... in Hollywood (Κάποτε στο Χόλιγουντ)
Ο Λεονάρντο ντι Κάπριο και ο Μπραντ Πιτ, καταπληκτικοί στις παραλλαγές του φτηνού κι ευαίσθητου κοινού ρόλου που μοιράζονται, ιδιοφυώς γραμμένο από τον Ταραντίνο, γύρω από τη ραγισμένη ματαιοδοξία και την περήφανη ρηχότητα του τηλεοπτικού και κινηματογραφικού Χόλιγουντ. Η Σάρον Τέιτ ζωντανή και ακμάζουσα σε ένα εναλλακτικό Χόλιγουντ, στο οποίο όμως δεν είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε όσο θα θέλαμε την Μάργκοτ Ρόμπι.
Το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» προβλήθηκε σε παγκόσμια πρώτη στις Κάννες και έφυγε από το φεστιβάλ χωρίς βραβείο. Ωστόσο είναι σπουδαίο και ξεχωριστό, όχι τόσο για το αίμα που χύνει, αλλά για τον αθέατο κόσμο πλαστής αθωότητας που ανασύρει. Κυριαρχεί ένας στοχαστικότερος χειρισμός που αποζημιώνει με το παραπάνω.
1. Joker (Τι άλλο; )
Η απόδειξη για άλλη μία φορά ότι τα κόμικ είναι μέσον και όχι είδος. Ο Τοντ Φίλιπς του Hangover εξαφάνισε το κόμικ, εμπνεύστηκε βεβαίως από το στόρι, αλλά το επέκτεινε και το βάθυνε μαεστρικά. Η τεράστια επιτυχία του έχει κάνει τον ίδιο τον Χοακίν Φοίνιξ, αλλά και τον σκηνοθέτη του νέου Joker να επεξεργάζονται την πιθανότητα μιας κινηματογραφικής συνέχειας του χαρακτήρα, αφήνοντας ανοιχτά τα σενάρια για ένα μελλοντικό sequel. Λέτε να του πει όχι η Warner Bros;
fansubbers.gr